امروز : چهارشنبه، 30 آبان 1397

قوانین و شرایط استفاده از خدمات و محصولات

قوانین عمومی

میلاد ورک شاپ تابع قوانین تجارت الکترونیک و قوانین عمومی جمهوری اسلامی ایران و همچنین تابع قوانین بین المللی می باشد. 

هر گونه فعالیت, عضویت, خرید و سفارش هر نوع محصول یا استفاده از هر یک از خدمات میلاد ورک شاپ به منزله پذیرش کلیه قوانین این صفحه و موارد مطرح شده در بخش سیاست های مجموعه توسط بازدید کننده / کاربر / مشتری میباشد.

میلاد ورک شاپ در هر زمانی میتواند محتوای شرایط استفاده از خدمات را بدون اطلاع قبلی تغییر دهد بنابراین توصیه می شود بصورت متوالی این قسمت را بررسی فرمایید.

مشتری / کاربر متعهد می شود که کلیه اطلاعات خود را به صورت صحیح وارد نموده و میلاد ورک شاپ مجاز است در هر زمانی که صلاح بداند از کار مد نظر درخواست اسکن مدارک هویتی نموده و در صورت عدم ارسال مدرک درخواستی از جانب کاربر / متشری یا مغایرت اطلاعات ثبت شده با اطلاعات درج شده در مدارک هویتی میلاد ورک شاپ مجاز به مسدود سازی سرویس یا سرویس های کاربر خاطی می باشد.

میلاد ورک شاپ در هر زمان میتواند از کاربر / مشتری خود درخواست ارسال تعهد نامه کتبی در خصوص استفاده از سرویس ها / خدمات و پذیرش قوانین نماید.

مسئولیت حفظ و اگه داری از اطلاعات شخصی اکانت کاربر بر عهده کاربر / مشتری می باشد.


قوانین بخش فروش و سرویس دهی

ثبت سفارش، پرداخت وجه و تحویل خدمات خریداری شده بصورت الکترونیک، (آنلاین) انجام می پذیرد. تحویل سفارش پس از پرداخت الکترونیکی صورت حساب اغلب بصورت آنی صورت می پذیرد مگر آنکه سفارش نیاز به انجام امور فنی جهت تحویل کامل داشته باشد. در این صورت تحویل سرویس بر اساس خدمات سفارش داده طی مدت 72 ساعت الی مدت زمان مشخصی که در هنگام یا پس از سفارش اطلاع رسانی می گردد صورت می پذیرد. 

در خدمات ارایه شده حداکثر منابع قابل استفاده (فضای دیسک، ترافیک و…) به وضوح قید گردیده است و در صورت تجاوز کاربر از منابع ارایه شده شرکت مختار به مسدود سازی خدمات تا زمان کاهش مصرف منابع یا ارتقاء از سوی کاربر می باشد.

در صورت عدم پرداخت بموقع هزينه تمدید خدمات، خدمات ارایه شده به حالت معلق در خواهد آمد. فعال سازی مجدد خدمات ارایه شده پس از موعد پرداخت میتواند امکانپذیر نباشد یا با هزینه اضافه امکانپذیر باشد.

در کلیه سرویس های ارائه شده توسط میلاد ورک شاپ در صورت تاخیر در پرداخت فاکتور, هزینه تاخیر در پرداخت به صورت خودکار رو سیستمی روی فاکتور مربوطه اعمال خواهد شد.

در صورت عدم پرداخت هزینه تمدید در سرویس های مختلف در صورتی که داده ای از اطلاعات کاربر روی سرورهای میلاد ورک شاپ قرار داده باشد, در صورتی که بیش از 7 روز از موعد پرداخت گذشته باشد کلیه دیتاهای موجود از روی سرور حذف خواهند شد.

بازگردانی بک آپ خدمات میزبانی وب اشتراکی بصورت رایگان و سایر خدمات با هزینه های مشخص انجام می پذیرد.

سرویس و خدماتی که نیازمند نصب / راه اندازی / کانفیگ توسط پشتیبانی میلاد ورک شاپ هستند در مدت زمان 1 الی 48 ساعت کاری پس از پرداخت تحویل مشتری می گردد, لازم به ذکر است این زمان با توجه به نوع سرویس گاهاً ممکن است بیش از 48 ساعت به طول بیانجامد که در این صورت مراتب نصب و راه اندازی یا کانفیگ از طریق تیکت یا تلفن به اطلاع مشتری خواهد رسید.

میلاد ورک شاپ متعهد به جلوگیری از ارسال ایمیل های انبوه مزاحم (Spam) می باشد و در هیچ یک از خدمات ارایه شده این شرکت ارسال اسپم مجاز نیست. در صورت مشاهده موارد این شرکت مجاز به مسدود سازی خدمات بدون اطلاع قبلی می باشد.

کلیه خدمات نرم افزاری, اسکریپت و … ارائه شده در میلاد ورک شاپ بصورت تجاری بوده و دارای لایسنس میباشد و هیچ یک از خدمات, محصولات و لایسنس های صادر شده در میلاد ورک شاپ قابل انتقال به غیر و واگذاری نمی باشد, همچنین دسترسی به سورس اسکریپت و نرم افزارهای ارائه شده توسط خریدار امکان پذیر نمیباشد و هر گونه تغییر توسط واحد برنامه نویسی میلاد ورک شاپ با دریافت هزینه اضافی صورت میپذیرد.

امکان عودت وجه فقط در سرویس های هاستینگ طی 7 روز اول خرید سرویس با ارائه دلیل منطقی امکان پذیر میباشد ( عودت وجه شامل دوره های تمدید سرویس نمیشود و فقط در 7 روز اول در ماه اول سرویس دهی امکان درخواست عودت هزینه فراهم میباشد ), لذا تنها سرویس های هاستینگ و نمایندگی فروش هاست شامل عودت هزینه میشود و سایر سرویس ها شامل خدمات نرم افزاری, اسکریپت, لایسنس, کانفیگ, برنامه نویسی و … تحت هیچ شرایطی قابل عودت نیستند.

زمان تحویل در کلیه سفارشات پروژه و برنامه نویسی بصورت توافیقی فی ما بین میلاد ورک شاپ و سفارش دهنده میباشد اما در صورتی که توافقی در خصوص زمان تحویل بصورت مشخص در تیکت مورد بحث ( تیکتی که سفارش پروژه در آن مطرح شده است ) صورت نگرفته باشد و یا این موضوع مطرح نشده باشد حداقل زمان برای تحویل پروژه 7 روز کاری و حداکثر زمان تا اتمام کدنویسی خواهد بود.

مطرح نمودن هرگونه درخواست پشتیبانی, نظر, پیشنهاد یا انتقال تنها در تیکت مجاز می باشد و طرح نمودن هر یک از موارد عنوان شده در سایت, انجمن, وبلاگ, تالارهای گفتمان, کانال, شبکه های اجتمایی و ... ممنوع بوده و باعث مسدودی سرویس فرد خاطی خواهد شد.

در کلیه سفارشات پروژه و برنامه نویسی بخشی از هزینه به صورت بیعانه و پیش پرداخت از مشتری دریافت می گردد, در صورتی که در هر زمان مشتری به هر دلیلی درخواست لغو پروژه / برنامه نویسی نماید مبلغ بیعانه / پیش پرداخت به عنوان ضرر و زیان به نفع میلاد ورک شاپ در نظر گرفته خواهد شد و وجه بیعانه قابل عودت نخواهد بود.


قوانین بخش پشتیبانی

کلیه درخواست های پشتیبانی فنی تنها باید از طریق پورتال کاربری به صورت تیکت مطرح شود و امکان برسی مسائل فنی از طریق تلفن, تلگرام, پست الکترونیک و ... فراهم نیست.

زمان پاسخگویی به تیکت بین 5 دقیقه الی 48 ساعت کاری میباشد.

 ارسال هرگونه پاسخ در تیکت های پشتیبانی بمنظور بالا آوردن تیکت ممنوع میباشد, همچنین توجه داشته باشید با ارسال هر پاسخ از جانب مشتری, تیکت مربوطه به آخر صف تیکت های در ” در انتظار ” منتقل میشود, لذا ارسال پاسخ های متعدد باعث کند شدن روند پشتیبانی و پاسخدهی به تیکت مربوطه خواهد شد.

کاربر تنها مجاز به پیگیری یک موضوع در تیکت می‌باشد, به گونه ای که عنوان تیکت باید بیانگر و مرتبط با محتوای تیکت باشد, لذا برای برسی و پیگیری هر موضوع لازم است تیکت جدیدی با عنوان و محتوای مرتبط با موضوع مورد نظر ایجاد گردد.

در هنگام پاسخ دهی به تیکت های فنی, بخش فنی تنها سوالات مرتبط با موضوع و عنوان تیکت را برسی و پاسخ خواهد داد و سایر موارد مطرح شده در تیکت های پشتیبانی نادیده گرفته خواهند شد.

ارسال پاسخ به منظور تشکر در تیکت ممنوع می باشد.